شادی ها (و اشک) های والدین فرزندان من
این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است .همچنین جدیدترین محصولات جنسی در این وبلاگ معرفی می گردد

آمار مطالب

کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 14
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 90
بازدید سال : 220
بازدید کلی : 2861

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب به روز زناشویی و معرفی جدید ترین محصولات زناشویی و آدرس zanashoi24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد امینی
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
نظرات

ما ، والدین ، ​​نقشهای زیادی داریم که نمی دانستیم برای آنها ثبت نام کرده ایم. خیلی چیزهای زیادی از توضیحات شغل باقی مانده است. و برای انجام این کار ، با تمام انتظارات آن ، ما حتی به ما کتابچه راهنمای سبک Ikea نیز داده نشده است. من مجبور بودم که یک سرایدار و خدمتکار باشم (که هیچکدام از آنها مزدی یا مزدی ارائه نمی دهند). اغلب اوقات از من خواسته می شد که پرستار ، جراح (با جادوی جادویی باشم) و مورد علاقه خودم ، یک درمانگر. والدین همیشه به یک گوش یا دو گوش باز نیاز دارند. یکی برای گوش دادن به انواع و اقسام مشکلات و دیگری برای گوش دادن به انواع بدی.

ما هوادار ، مربیان پپ ، مربیان و معلمان بوده ایم. ما به عنوان یک وکیل ، قاضی ، هیئت منصفه ، و حتی گاهی اعدام ضرب المثل (البته به صورت استعاری) دلاوری بزرگی نشان داده ایم. همچنین عناوین شاد ابرقهرمانان و GOAT ، بزرگترین (والدین) در همه زمان ها وجود داشت. با این حال ، با همه این بخش های پرتحرک والدین ، ​​آنها به نوعی از جمله هر یک از این موارد در جهت فرزندآوری را گم کردند.

فهمیدم که واقعاً از تماشای فرزندانم در بزرگسالان لذت می برم که می توانم به آنها افتخار کنم. من حتی به نقشهای جدید دستگاههای خودپرداز ، خودکار مکانیک ، مشترکین امضاکننده ، سازمان دهنده و درمانگر همیشگی آنها اهمیت نمی دهم (سرایدار و خدمتکار هنوز به طریقی درخواست می شوند).

ما به عنوان والدین ، ​​خودمان را سخت می گیریم و حتی والدین خود را سخت تر می کنیم ، اما در پایان ، تنها چیزی که فقط می توانیم به آن امید داشته باشیم اینست که فرزندان ما بزرگسال ، متفکر ، دلسوز و دوست داشتنی شوند.

همه چیز دیگر در اختیار آنهاست که بفهمند. این همان چیزی است که والدین فرزندان بزرگسالی را به عهده می گیرند ، و یاد می گیرند که آنها را بفهمم ، و از c

 

منبع :  sanykala


تعداد بازدید از این مطلب: 243
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود